سئو seo و بهینه سازی سایت در گوگل و موتورهای جستجو

حتماً شما هم به این نتیجه رسیده اید که صرفاً راه اندازی یک سایت برای رساندن شما به هدف کافی نیست. چرا که پس از طراحی سایت لازم است کاربران را به سایت خود هدایت کرده تا از آن بازدید کنند و خدمات یا محصولاتتان را مشاهده کرده و در صورت تمایل سفارش دهند.

برای این کار تنها دو راه وجود دارد :

  • تبلیغات (به شیوه های مختلف)
  • سئو (افزایش رتبه سایت در گوگل و دریافت بازدیدهای طبیعی)

ما روش تبلیغات را پیشنهاد نمی کنیم، زیرا هزینه های بسیار زیادی داشته و حتی ممکن است بازخورد مناسبی از این تبلیغات دریافت ننمایید. علاوه بر آن، با فرض موثر بودن روش تبلیغات، شما لازم است هزینه های بسیار زیادی را به صورت دوره ای پرداخت نمائید که گاهاً ممکن است نه تنها هیچ گونه سودی عایدتان نگردد بلکه به ضرر کسب و کارتان نیز باشد.

از طریق سئو و بهینه سازی سایت در موتورهای جستجو (خصوصاً گوگل) می توانید با صرف هزینه ای مشخص، سایت خود را در یک یا چند کلمه پیشنهادی به صفحه اول نتایج جستجوی گوگل هدایت کنید. به عنوان مثلا چنانچه گاهی در زمینه محصولات و اسباب بازی های چوبی دارید، می توانید با بهینه سازی سایت خود باعث شوید در صورتی که کاربران در موتور جستجوی گوگل عبارت “ اسباب بازی چوبی” یا “ لوازم چوبی” را جستجو کنند، سایت شما در لیست نتایج اولیه (صفحه اول و ترجیحاً رتبه های اول) ظاهر گردد که این خود باعث افزایش ورود کاربران به سایت شما خواهد شد و در نتیجه می توانید خدمات و محصولاتتان را به برسانید.

آی آر سوشال خدمات سئو را به دو بخش سئوی داخلی و سئوی خارجی تقسیم بندی نموده است که هرکدام به صورت جداگانه انجام می گردند و انجام سئوی داخلی، پیش نیاز سئوی خارجی بوده و در صورتیکه موارد سئوی داخلی رعایت نگردد، انجام سئوی خارجی ممکن است نتایج رضایت بخشی نداشته باشد.

مواردی که در سئوی داخلی سایت مطرح می شوند:

  • داشتن سیستم مدیریت محتوای مناسب (ترجیحاً وردپرس)
  • داشتن قالب مناسب و تایید شده
  • موشن گرافیک
  • بهینه سازی تنظیمات عمومی سایت همچون دسته بندی ها، تگ ها و…
  • نگارش محتوای مناسب
  • انتشار محتوا در سایت به صورت بهینه و با در نظر گرفتن اصول سئو
  • بررسی سرعت لود سایت و بهبود آن
  • انجام لینک سازی های داخلی
  • بهینه سازی آدرس دهی ها و URL های سایت
  • ایجاد و معرفی نقشه سایت به گوگل

مواردی که در سئوی خارجی سایت مطرح می شوند:

از کجا شروع کنم؟

در مرحله اول لازم است سایت شما توسط آی آر سوشال بررسی شود، بنابراین لازم است بر روی دکمه درخواست بررسی سایت کلیک نموده و درخواست خود را به صورت رایگان ثبت نمایید تا در اسرع وقت سایت شما بررسی گردیده و نتیجه به شما اطلاع داده شود. این نتیجه وضعیت فعلی سایت شما و هزینه بهینه سازی سایت را شامل خواهد شد که پس از اعلام، می توانید جهت عقد قرارداد با ما تماس بگیرید.

هزینه سئوی سایت

از آنجاییکه شرایط تمامی سایت ها با یکدیگر متفاوت می باشد، لذا اعلام یک هزینه ثابت نیز منطقی نخواهد بود. به همین دلیل جهت بررسی وضعیت سایت و اعلام هزینه لازم است بر روی دکمه زیر کلیک نمائید تا هزینه ای متناسب با وضعیت فعلی سایت به شما اعلام گردد. میانگین هزینه سئو و بهینه سازی سایت در هر کلمه کلیدی یک میلیون تومان می باشد که این هزینه با توجه به وضعیت سایت و میزان رقابتی بودن کلمه کلیدی، کاهش یا افزایش خواهد داشت.

مدت زمان تکمیل بهینه سازی سایت

مدت زمان تکمیل پروژه های سئو بستگی به تعداد کلمات کلیدی هدف شما، وضعیت فعلی سایت شما، میزان رقابتی بودن کلمات کلیدی و… دارد.

همچنین می توان به طور میانگین، دوره اجرای فرآیند سئو را ۲ ماه تا یک سال پیش بینی کرد که زمان اعلام شده می تواند با توجه به وضعیت و شرایط هر سایت، کمتر و یا بیشتر از زمان تخمین زده شده نیز باشد.

پایداری سایت در نتایج جستجو

از آنجائیکه عملیات سئو یک روند اصولی و مشخصی دارد و الگوریتم های گوگل به صورت پی در پی در حال به روز رسانی و تغییر هستند، کلیه پروژه های سئو با هدف دست یابی به رتبه هدف موردنظر شما انجام خواهند شد و آی آر سوشال کلیه فعالیت ها را حتی الامکان به صورت کاملاً اصولی اجرا خواهد نمود تا پایداری رتبه سایت حفظ گردد اما با این حال از آنجاییکه تغییرات الگوریتم ها قابل پیش بینی نمی باشند، لذا مسئولیت مجری این پروژه پس از رسیدن سایت به رتبه هدف مورد نظر به اتمام خواهد رسید و پروژه تکمیل شده در نظر گرفته خواهد شد و افت رتبه هایاحتمالی در آینده متوجه مجری نخواهد بود

منبع: آی آر سوشال


دیجیتال مارکتینگ سایت ,هزینه ,سازی ,سئوی ,بهینه ,صورت ,بهینه سازی ,سئوی خارجی ,سازی سایت ,وضعیت فعلی ,فعلی سایت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

خوشه طلایی یادداشت های یک مادر امروزی gunnarmwqbhw82 Web Memaribank اينفوسلامت سریال کره ای | وب سایت کی دراما | Korean Drama مـنِ پیش از تـ❤ـو بزرگترین آرشیو کانتر استریک